VOORWAARDEN VAN DIENSTEN

BIJ HET GEBRUIK VAN PANDORA IPTV-PRODUCTEN MOET U AKKOORD GAAN MET DE ALGEMENE VOORWAARDEN

Deze algemene voorwaarden (“Voorwaarden”, “Overeenkomst”) vormen een overeenkomst tussen de Website Operator (“Website Operator”, “ons”, “wij” of “onze”) en u (“Gebruiker”, “u” of “uw”). In deze Overeenkomst worden de algemene voorwaarden uiteengezet voor uw gebruik van de IPTV-diensten die door onze website worden aangeboden.

1. Dienstverlening

De Website Operator belooft toegang tot kanalen uit het land waarvoor je specifiek een abonnement hebt gekocht. Houd er rekening mee dat de kwaliteit, beschikbaarheid en werking van kanalen uit andere landen niet is gegarandeerd. De kwaliteit van een kanaal verwijst naar duidelijke video en audio, beschikbaarheid verwijst naar het kanaal dat 99% van de tijd toegankelijk is, en functioneren verwijst naar het kanaal dat operationeel is zonder technische problemen.

2. Jurisdictie en toepasselijk recht

Hoewel onze diensten kunnen worden verkocht in de Europese Unie (EU), zijn we een bedrijf dat buiten de EU is geregistreerd en onze praktijken zijn niet in overeenstemming met de lokale wetten van de EU met betrekking tot onze diensten. Deze overeenkomst zal worden geïnterpreteerd in overeenstemming met de wetten van het land waar het bedrijf is geregistreerd, ongeacht conflicterende rechtsbeginselen.

3. Restituties en geld-terug-garantie

Restituties worden naar eigen goeddunken verstrekt, afhankelijk van het bestaan van een geldige reden. Restituties worden niet automatisch uitgegeven bij een serviceprobleem en worden onder geen enkele omstandigheid gegarandeerd. Onze geld-terug-garantie, zoals vermeld op onze website, is onderworpen aan ons restitutiebeleid dat hierin en elders in deze Overeenkomst wordt beschreven.

4. Uitsluitingen van restitutie

De volgende situaties worden over het algemeen niet beschouwd als geldige redenen voor een restitutie:

Gebrek aan bepaalde kanalen
Onjuiste inhoud van kanalen
Problemen met Full HD (FHD) & 4K videokwaliteit
Discrepanties of problemen met de Video On Demand (VOD) bibliotheek
Tijdelijke buffering of downtime van de service
Onnauwkeurigheden of problemen met de Elektronische programmagids (EPG)
Onmogelijkheid om onze diensten in te stellen vanwege technische beperkingen
Blokkering van onze diensten door uw internetprovider (ISP)
Niet-compatibele apparaten of platforms
Trage internetsnelheden door de netwerkomstandigheden van de gebruiker
Abonnement verlengen

OPMERKING: Onze VOD-bibliotheek is een gratis dienst die we aan onze klanten aanbieden en kan niet worden beschouwd als een reden voor terugbetaling.

5. Reseller-credits

Credits die zijn aangeschaft voor het doorverkopen van onze services worden niet gerestitueerd.

6. Extra services

Extra opties of services die aan je abonnementen worden toegevoegd, worden niet terugbetaald.

7. Wettelijke verantwoordelijkheid

Als abonnee is het uw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat onze service voldoet aan de lokale wetten in uw land. U neemt de volledige verantwoordelijkheid op u voor alle juridische implicaties die kunnen voortvloeien uit uw gebruik van onze service.

8. Gebruik van de service

Het is niet toegestaan om uw toegang tot onze services met anderen te delen. De service is uitsluitend bedoeld voor persoonlijk gebruik, binnen uw huishouden of op uw persoonlijke smartphone buitenshuis. Het delen van toegang houdt activiteiten in zoals het delen van aanmeldingsgegevens of meerdere gelijktijdige aanmeldingen. Elke schending van deze voorwaarde kan leiden tot de permanente schorsing van je account.

9. Account opschorten

We behouden ons het recht voor om je account zonder kennisgeving op te schorten of te beëindigen als je een van de voorwaarden van deze overeenkomst overtreedt, deelneemt aan activiteiten die wij respectloos vinden voor ons personeel, onze diensten restreamt of deelneemt aan gedrag dat wij, naar eigen goeddunken, schadelijk achten voor onze activiteiten, reputatie of enig ander aspect van onze diensten.

10. ISP-blokkering

Houd er rekening mee dat Internet Service Providers (ISP’s) in bepaalde landen gebruik kunnen maken van blokkeringsmaatregelen om auteursrechtelijk beschermde inhoud te beschermen. Wij hebben geen controle over dergelijke acties van ISP’s en zijn niet verantwoordelijk voor onderbrekingen van de service als gevolg van ISP-blokkades. ISP-blokkering kan dynamisch zijn, wat betekent dat het kan worden geactiveerd tijdens bepaalde evenementen zoals voetbalwedstrijden. Als gebruiker is het uw verantwoordelijkheid om de nodige acties te ondernemen om ISP-blokkering te omzeilen, waaronder het gebruik van een VPN, een proxy of het overstappen naar een ISP die dergelijke maatregelen niet afdwingt. Eventueel ongemak of onderbreking van onze services als gevolg van ISP-blokkering komt niet in aanmerking voor restitutie onder ons beleid en wordt niet gedekt door onze geld-terug-garantie.

Door je te abonneren op onze services, erken je en ga je akkoord met deze voorwaarden. Als je niet akkoord gaat met deze voorwaarden, verzoeken we je vriendelijk geen abonnement op onze diensten te nemen.

Laatst bijgewerkt: 28/04/2024

Chat openen
Hulp nodig?
Hallo
Hoe kunnen we u helpen?